ZADANIA CZ.2 - KLASA VC
https://epodreczniki.pl/a/jak-napisac-streszczenie/D9Gam1nNs
(do zeszytu: notatka o streszczeniu, zadania 2,3,7,8,9,10)
KLASA VB - ZADANIA CZ.1
Drodzy uczniowie,
zamieszczam linki oraz materiał ortograficzny do pracy zdalnej, następnie proszę , abyście napisali opowiadanie na komputerze pod tytułem,, Moja szkoła za 100 lat” i wysłali na mojego emaila
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
,
czas wykonania pracy do 25 marca( środa) powodzenia!
https://epodreczniki.pl/a/bez-przyimka-ani-rusz/D5354wyz6
POBIERZ ZADANIA EDUKACYJNE Z JĘZYKA POLSKIEGO DLA KLASY 5B
POBIERZ ZADANIA EDUKACYJNE Z JĘZYKA POLSKIEGO DLA KLASY 5B
https://epodreczniki.pl/a/podmiot-i-orzeczenie---szybkie-przypomnienie/Djzjqq0XS
Pobierz ORTOGRAFICZNE STACJE ZADANIOWE
KLASA VA - ZADANIA CZ.1
Zadania z języka polskiego:
1. Lektura: "Chłopcy z Placu Broni" - Ferenc Molnár
a) Ułóż 15 pytań dotyczących treści lektury rozpoczynających się od słów: Kto?, Dlaczego?,
Po co?, Kiedy? x 2, Jak?, Co? x 2, Gdzie?, Jaki?, Jaką?, W jakim celu?, Komu?, Czemu?,
Z kim?.
b) Narysuj na kartce z bloku ( A4) PLAC BRONI. Zaznacz na nim charakterystyczne elementy, podpisz je. Wykorzystaj do tego informacje zawarte w lekturze.
c) Opisz dokładnie wybraną grupę: Czerwone Koszule/Chłopcy z Placu Broni. Sporządź notatkę w wybranej przez siebie formie ( tabelka, mapa mentalna, rysunek z podpisami, opis itp.). Uwzględnij nazwę grupy, członków i przywódcę, wygląd ( strój), charakter, hasło grupy, atrybuty, rodzaj zabawy itp.
2. Zadania ortograficzne:
Pisownia wielką i małą literą - https://epodreczniki.pl/a/wielka-czy-mala-litera-zawsze-dobrze-wybieraj/D1DWZLsc5;
Pisownia wyrazów z "ó" i "u" - https://epodreczniki.pl/a/nie-przelewaj-z-pustego-w-prozne-Pisownia wyrazów z "rz" i "ż"czyli-o-o-i-u/DfPMgzfev;
https://epodreczniki.pl/a/urzekajace-rzesy-zaby-bozenki-czyli-o-rz-i-z/DOGOnnwLE.
3. Zadania z gramatyki:rzeczownik: https://epodreczniki.pl/a/bez-owijania-rzeczownika-w-bawelne/D6aCaUPY4 ( oprócz zadania 2).
Drogi Uczniu!
Jeśli posiadasz w domu lekturę " W pustyni i w puszczy", możesz zacząć ją czytać.
Pamiętaj o tym, aby robić notatki dotyczące bohaterów, czasu i miejsca wydarzeń, konkretnych sytuacji ukazanych w książce.
Pozdrawiam,
Karolina Matejszczak